مصاحبه آرشیو خبر ها
کیه لینی ممکن است به بازی بایرن برسد ، باید به تاریخ روزنبرگ احترام گذاشت

کیه لینی ممکن است به بازی بایرن برسد ، باید به تاریخ روزنبرگ احترام گذاشت

ماسیمیلیانو آلگری تاکید می کند که آنها به بایرن فکر نمی کنند و در مورد حرف های آریگو ساکی صحبتی ندارد. یووونتوس چهارشنبه ی هفته ی آینده باید در دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در باواریا به مصاف بایرن برود، اما قبلش، جمعه شب میزبان ساسولو خواهد بود.

 

ما به بایرن فکر نمی کنیم، فردا بازی مهمی داریم که نیاز داریم برنده شویم. ساسولو در جایگاهی از جدول است که می تواند به سهمیه ی اروپا فکر کند و تیم های بزرگی را شکست داده است، بازی سختی خواهد بود. کیه لینی به بازی فردا نخواهد رسید. برای بازی بایرن شاید برسد. چه چیزی از زمان گل سانسونه به ما در اولین بازیمان مقابل ساسولو تغییر کرده است؟خیلی ساده است ، جدول لیگ.

 

او ادامه داد:

 

کیه لینی و کاسرس تنها بازیکنان مصدوم ما در حال حاضر هستند، بقیه همه در دسترسند. استورارو تمرین کرده و خوب است. هدف ما این است که 5ـمین اسکودتوی پیاپی را ببریم، این دستاورد خارق العاده ای خواهد بود. یوونتوس در سال های 30-35 موفق به این کار شده است ، حدود ۱۰۰ سال گذشته. بازی چهارشنبه نباید به یک عقده تبدیل شود، بلکه باید برایمان چون رویایی در دسترس باشد. لیگ قهرمانان خیلی به قرعه بستگی دارد، مهم این است که صعود کنیم و حالا ما در فینال کوپا ایتالیا هستیم. ما در حال حاضر نمی توانیم کار بیشتری انجام دهیم، من راضی خواهم بود که تا آخرش برویم و در نهایت دو جام را فتح کنیم.ما نباید با حرف های بقیه حواسمان پرت شود ، چون در نهایت آنچیزی که انجام می دهید مهم است نه حرف هایی که می زنید.

 

مکس آلگری افزود:

 

10 روز آینده برای ما حیاتی خواهد بود، به خصوص بازی هایی که برای اسکودتو هستند، بازی تورینو و ساسولو بخش مهمی از نبرد برای قهرمان است. پوگبا؟ او تا به حال کارهای فوق العاده ای کرده است و چند بازی خوب داشته، اگر ساده بازی کند، غیرقابل مهار خواهد شد. او هنوز باید چیزهای زیادی یاد بگیرد اما فقط 23 سال دارد، او باید به یک هافبک سطح بالا در اروپا تبدیل شود.او گاهی مسیرش را گم می کند ، اما باهوش است و سریع به روندش بر می گردد او بالا و پایین داشته اما برای سنش طبیعی است.

 

آلگری همچنین پاسخ مصاحبه ی دیروز ساکی که گفته بود یوونتوس محدود است و آن این لیگ قهرمانان است که به حساب می آید، و موفقیت آنها در سری آ را با روزنبرگ نروژ مقایسه کرده بود ، اینگونه داد : 

 

فوتبال قابلیت مناظره دارد، او یک معلم فوتبال است، وقتی او صحبت می کند باید گوش کنید ، ممکن است موافق باشید یا نباشید. جوابی ندارم به او بدهم، همان طور که قبلا گفتم، من به عقاید همه احترام می گذارم اما حرفی برای گفتن ندارم. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که روزنبرگ را تحسین کنم، چرا که آنها تیمی هستند که جام های زیادی فتح کرده اند و بنابراین فکر می کنم باید به تاریخ آنها هم احترام گذاشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: